Zahvalnica in rojstnodnevnica v enem


Moja mama je super. Seveda
z napako: včasih je tečka
in name še zmeraj gleda 
kot na majhnega dečka.

Ona misli, da sem micen
kot kakšen dojenček z dudo,
pa mi kar naprej lice
moči s cmočki poljubov.

Ona bi rada, da rastem
počasi kot kakšen kapnik,
a jaz hitro, da premikastim
nekoga v sosednji klopi.

Tako nisva na isti valovni
dolžini z ljubljeno mamo:
ona bi me vodila v peskovnik
ali nosila štuporamo,

a jaz bi rad hitro stekel
med odrasle in med možate
in mami skoro rekel:
Odslej bom jaz pazil nate!

(Tone Pavček)

Danes imajo v Avstraliji materinski dan, zato ga - seveda, praznujem tudi sama! Saj sploh ne bi vedela zanj, če me ne bi nanj opozorila moja najdlje ljubljena medvedka! Sem že zjutraj jokala vsa ganjena in dan se je nadaljeval... razneženo, srčno, obdan s hvaležnostjo, ker ... 
življenje je res lepo!

Začel in nadaljeval se je v znamenju druženja, 
smeha, ustvarjanja in nastala je ...
zahvalnica in rojstnodnevnica v enem :)
Še sreča, da je Tina delila svoje znanje v ustvarjanju interaktivnih voščilnic, saj so mi bili njeni predlogi tako zelo v pomoč.

Začelo se je takole ...


Združila sem 2 kroga in na oba sočasno odtisnila Tinin interaktivni izrez za trganko. Spodnjega sem odstranila in pod njim dodala še en krog, na katerega sem toplotno embosirala napis Vse najlepše, besedo IN pa sem izrezala s pomočjo rezalnih šablon Mini voščila


Pripravila sem si osnovo - craft papir, ki sem ga pobarvala z Distress Oxidi , ga poškropila z vodo in nanj odtisnila štampiljke - ponovno z Distress Oxsidi, drugega pa sem dodatno toplotno embosirala.


Na voščilnico sem dodala čipko (dodala sem jo na željo prejemnice) in
kroge z interaktivnim dodatkom.
Takole se je voščilnica sestavila ...


Na prvi pogled zahvalnica, ko pa bo odstranjen del z besedo hvala, bo spodaj zasijalo rojstnodnevno voščilo.
In zdaj držim pesti, da bo, upoštevajoč vse Tinine predloge, tudi delovalo, 
saj originala tokrat ne morem preizkusiti sama :-)

Čudovit dan je za mano, čustven, raznežen in resnično srčen!! 
Vmes sem ustvarjala tudi z mojim sedemletnim "srčnim posvojenčkom", ki mi je pomagal s podganco ( šele nekaj mesecev tudi sama vem, kaj je to ;-)
Držim pesti, da bo tudi teden, ki je pred nami srčen in povezan!


Majda

Zahvalnico - rojstnodnevnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - interaktivno, mini voščila, hvala, krog s šivi
Ko me inspirira #65 - interaktivna voščilnica 
Craf-talnica - toplotno embosiranje
Everybody Art - hidden message
Love To Scrap - ag
Word Art Wednesday - ag
TTCR- ag
613 Avenue - ag
Pixie's Crafty Workshop - ag
Classic design Team - ag
Ike's world - monochrome








Komentarji

  1. Majda svetovna pogruntavščina in res se pozna da je narejeno z ljubeznijo in v mislih na posebno osebo. Všeč mi je kak si združila zahvalnico in rojstno-dnevno voščilnico v eno. Sedi 5 :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Včasih se sprašujem....le kje bo Majda iskala navdih, ko se starejša medvedka vrne???? Pa mislim da so ti dvomi čisto odveč, saj si oseba, ki v vsakem kamenčku ob katerega se spotakneš najdeš navdih...vsako idejo nadgradiš in tudi s tole interaktivno si dokazala, da je to tako...Ti kar praznuj in praznuj in praznuj...

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna je, res se vidi, da je narejena z ljubeznijo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasna je in super ideja za interaktivni del :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Lovely card! BRAVO!!!
    I'm pleased to invite you to participate here -
    IKEsWORLD CHALLENGES #108 - AG/MONOCHROME
    http://ikesworldchallengeblog.blogspot.bg/2018/05/ikesworld-challenges-108-winner-107.html
    I wish you good luck!

    OdgovoriIzbriši
  6. Super si uporabila Tinina navodila, jaz sem se že spogledovala z šablonami, ki ustvarijo podoben efekt.
    Ja lepo je biti mama, najlepši poklic na svetu je to in kakor pravi Pavčkova pesem, tako rade bi jih zadržale, njim se pa tako mudi živeti...
    Bodi fajn in hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  7. FANTASTIC!!! So beutiful And wonderful creation and great design !!!
    Thank you so much for entering our ATG challenge at
    Through The Craft Room Door
    this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Hugs Cicci
    DT member at TTCRD
    Cicci With The Pen {Welcome to follow my blog}

    OdgovoriIzbriši
  8. Resnično si lepo sledila Tininim navodilom in izdelala krasno voščilnico. Lepa pesem in misel na drago osebo, pa vedno pripomore krasnemu rezultatu.

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako lepo si naredila tole zahvalnico-voščilnico, Majda! Res srčno, toplo in metuljčkasto razposajeno. Krasno, tako, kot znaš le Ti.
    Sem vesela, da praznuješ materinski dan vsaj dvakrat v letu - pa danes in jutri tudi, ker je res lepo biti mama. :)
    Vse lepo k Tebi, Neža

    OdgovoriIzbriši
  10. Sigurno bo mehanizem deloval in prejemnica bo navdušena tako nad samim interaktivnim delom kot vintage obarvano voščilnico. Hvala, da ustvarjaš z nama.

    OdgovoriIzbriši
  11. fabulous card Thank you for joining us at Ike's World Challenges good luck Ginny DT for
    Ike'sWorld challenge
    My Blog As I do Rodos

    OdgovoriIzbriši
  12. Super ideja in izvedba. Čudovite svetleče vijugice.
    Lep dan!

    OdgovoriIzbriši
  13. Majda, čudovito voščilnico si naredila in tako zelo so mi spet všeč zemeljske barve :-)) Všeč mi je tvoje embosiranje.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  14. So very moving, and a really beautiful card my friend. Sending you a very special hello from the Snippets Playground and the little naughty white bear called Parsnip.

    Hugs

    Di xx

    OdgovoriIzbriši
  15. This is SO clever and creative. I really like it, and want to thank you for sharing in our challenge.
    Blessings,
    Karen Letchworth
    Word Art Wednesday

    www.karen-mycuprunnethover.blogspot.com - I hope you'll stop by to say hello

    OdgovoriIzbriši
  16. I have never used many browns but this is inspiring I love the colours. Thank you for participating at Ike's World Challenges

    OdgovoriIzbriši
  17. Beautiful creation. Thank you for sharing with us over here at Classic Design Team Open Challenge and best of luck with your entry.

    Jane DT for  http://classicdesignteamchallenge.blogspot.com.au/...

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar